/
Rólunk
/

Hart Norbert vagyok, a Polinguage alapítója

Pályám elején Londonban kezdtem el angolt tanítani kint élő magyaroknak. Itt szembesültem először azokkal a problémákkal, amelyek elindítottak a saját módszerem kidolgozásának útján. Ennek során rengeteg ismeretet szereztem a nyelvtanulásról, az agy működéséről, és azokról a komplex tényezőkről, amelyek a tanulás sikerességét befolyásolják.

Egy módszer, ami újradefiniálja a tanulást

Tanultam marketing menedzsmentet Koppenhágában és pszichológiát, változásmenedzsmentet az egyik legnagyobb szaktekintélytől, Dr. Natasha Todorovic-Cowantől (MBA). Emellett tanultam dánul, németül, olaszul, spanyolul, franciául, latinul és még egy ICI minősített coach képzést is elvégeztem (meg egy bármixer tanfolyamot is, de ez egy másik történet).

Ezen az úton jutottam el a Polinguage módszerhez, amelynek célja, hogy egy életre megváltoztassa a tanuláshoz való hozzáállást, és soha többet ne kelljen nyelvtanulással szenvednie annak, aki elsajátítja a módszert.

A tanulás és oktatás során az a célom, hogy összekössem a mérhetőt a mérhetetlennel.

Mit jelent ez?

Korszerű és jól bevált módszereket használunk a tanuláshoz, figyelembe véve
a tanuló preferenciáit, célját, személyiségét és tanulói profilját.

Nemcsak nyelvet tanítunk, hanem azt is megmutatjuk, mely módszerek illenek legjobban hozzád. Az így megszerzett tudást később, más területeken is tudod majd alkalmazni.

Ez a mérhető oldal. Kísérletekkel, több évtizednyi kutatómunkával alátámasztott módszereket használunk.

Mik ezek a területek és módszerek?

Pszicholingvisztika
Tanulásmódszertan
Gyorsított tanulási technikák
Coaching
SLA (Second Language Acquisition) kutatások
Neurológia
Neuropedagógia
Fejlődéslélektan
Változásmenedzsment
Kognitív tanulási stílusok
5Di model

A nyelvtanulás azonban itt nem ér véget

A tanulásnak van egy kevésbé mérhető, érzelmi, társadalmi, környezeti oldala is.

Biztos nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, a sikeres nyelvtanulás egyik legfontosabb tényezője a motiváció. Tudom, hogy nehéz motiváltnak maradni, ha sok kudarc ért a múltban. Sőt, a motiváció sokszor jön és megy. Ahogy Zig Ziglar mondta: „A motiváció nem tart örökké. Ugyanakkor a zuhanyzás hatása sem, ezért csináljuk naponta”.

Éppen ezért fontos kialakítani a fenntartható tanulást, amit egy általam kidolgozott modell alapján segítünk neked is elérni.

A fenntartható tanulás azt jelenti, hogy a nyomasztó kényszer helyett szokássá, a mindennapok részévé teszi a tanulást, ezáltal belső igény születik a nyelv megismerésére, elsajátítására. Emellett a módszer a fenntarthatóság alapelveit is figyelembe veszi.

Ezt a mentorált oktatással érjük el.

A módszer kidolgozásának egyik alappillére az a feltételezés volt, hogy nincs lusta, érdektelen, időhiányos vagy rossz nyelvérzékkel megáldott tanuló, csak olyan, aki még nem fedezte fel, hogy melyek számára a legjobb tanulási módszerek, vagyis hogyan működik ő maga.

A mentorálás ebben segít. A folyamat során a tanár nem csak tudást ad át, hanem mentorként abban is támogatja a tanulót, hogy sikerüljön megértenie a saját működését.

Így jutnak el a mi diákjaink a „nem tudok és nem szeretek nyelvet tanulni” állapotából oda, hogy megszeretik a nyelveket és magát a tanulás folyamatát is.

Az általam oktatott mentorokkal együtt minden nap azon dolgozunk, hogy minél több ember megtapasztalhassa: nincs reménytelen eset, nincs reménytelen helyzet és az időhiányra is létezik megoldás.

WakeUp kibeszÉLŐ

Töltsd le az ingyenes munkafüzetet!

EA6721.jpg

Ebben a lényegretörő munkafüzetben Norbi megmutatja neked mi kell ahhoz, hogy a tanulás könnyű és élvezetes legyen.

  • Menj végig az ellenőrző listán
  • Nézd meg mit tudsz tenni a hiányzó tényezők fejlesztésén
  • Töltsd ki a munkafüzetet, hogy hatékonyan meg tudd tervezni a tanulásod